Direktlänk till inlägg 22 februari 2009

hänt i helgen

Av Magnus - 22 februari 2009 17:18

Stina har jobbat hela helgen så det har varit jag och Alice för hela slanten.  Den suraste helgen att vara ensam med Alice är sista helgen innan lön. Shit, man har inte råd med något. Sen fick av avslag på typ alla sms som jag skickade! Ingen kunde hitta på något med mig. Sen var det 14minus ute, inte optimalt att åka pulka i. Nää, vi var hemma, åt god mat och myste. Jag somnade i Alice säng, med dockan Emma på bröstet och Alice på min arm. En hårt arbetande och sliten småbarns pappa! ;-) Söndagen hade ungefär samma tema. Återigen ingen pulka eftersom snön vräkte ner, inget kul att åka då. Vi lekte med Matilda istället.  Summan av helgen är massa slappande, inget utomhus alls (dålig pappa), goda pannkakor och somna med Alice i famnen två dagar i rad! Förresten, pga all snö blir familjen hemma och det är ju bra, för då får jag chansen att träffa Stina lite. Nu håller jag båda tummarna att det blir/inte blir norge i slutet av veckan. Pengar är bra att ha, men frågan är om det inte är bättre att ha frugan hemma.                                 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magnus - 16 mars 2009 22:29

Eftersom man inte får ha hur många bilder man vill på denna blogg utan att betala eftersom det är en gratis tjänst har jag hittat en ny adress.   intebarapappa.blogg.se   kom ihåg att ändra i er reklam och era favoriter!!!   Så välkommen till inteba...

Av Magnus - 10 mars 2009 21:10

  GRATTIS Peter....snart är du 30...

Av Magnus - 10 mars 2009 20:58

Idag har jag inte gjort något märkvärdigt...se nedan för ett otroligt glamoröst småbarnspappa liv:   * jobbat, * tränat bröst och biceps, * ätit middag med familjen, super god chili con carne * duschat med Alice och Max (docka), * titta på spöket ...

Av Magnus - 9 mars 2009 21:49

jo, jag tog ett äpple och gav min fru ett hångel. Efter en stund tog hon bort huvudet,   -Vad är det, sa jag, stör jag eller?   - Ja, faktiskt. Fick jag till svar.   Ha, där ser man....inget hångel eller nåt annat kul med henne måndagar mellan 21.0...

Av Magnus - 9 mars 2009 21:20

Vilken resa mina senaste tre dagar varit. Slutade tidigt i fredags från jobbet, körde på som tusan tills päronen kom, dock väldigt sent.   Alice och jag stod för matlagningen när mamma Stina var på gymmet med polis Fredrik. min assistent    ser u...

Presentation

Omröstning

När jag slutar på mitt jobb. Vem ska stå för avskedsfikan?
 Jag
 mina kollegor
 min chef

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards